dijous, 30 de gener del 2014

DIA DE LA PAU 30 DE GENER

Avui DIA de la  PAU  tots els alumnes de l'escola hem fet algunes activitats per commemorar aquest dia.

Nosaltres a més a més hem estudiat  la vida de Gandhi.                            

 També hem escrit uns desitjos de PAU:






El meu desig de Pau és que tota la gent es tracti per igual tingui el color de pell que tingui.
                                                                                          Marta
Aquest any jo desitjo que les persones no es creguin superiors o inferiors als altres,  tots som iguals, i que no siguin tan ambicioses.
                                               Iman

El meu desig d'aquest any és que no hi hagi baralles, que no hi hagi tanta gent sense casa i sense feina i que no hi hagi gent que es cregui superior als altres depenent de la raça. Que tothom  recordi el  que va fer en Gandhi i tots viurem millor
                                                       Marc

Jo aquest any el meu desig de pau és que no hi hagi mal tractaments a les persones i que no es tractin d'inferiors o superiors als altres depenent de la seva raça o del lloc on hagin nascut.
                                                                                                                                      Aina

Jo desitjo que no hi hagi guerres, que tothom sigui feliç i que tothom que no tingui feina ni casa en trobi.
               
                                                                                                                                    Arnau

El meu desig és que hi hagi menys assassinats i menys violència.Que hi hagi Pau

                                                                                                                                       Youssef

Jo desitjo, aquest any, que les persones no es creguin superiors als altres perquè aquestes siguin d'una altra  raça. Espero que s'ajudin uns amb els altres.
                                                                                                               Judit Baz


El meu desig de Pau és que els paisos convisquin en Pau i que no hi hagi diferències.
                                                                                                                                          Mireia

El meu desig del dia de la pau aquest any es que no es discrimini una persona per el seu color de pell.
Que la gent que es més afortunada per tenir casa, per poder menjar, per tenir treball, etc... que sigui més solidari amb la gent que ho necessita.
                                                                                                                                             Estel
Aquest any desitjo que no hi hagi més morts i més guerres                                                                                                                                                                 Aaron


El meu desig de pau és que les guerres entre els països s'acabin i la gent pobre tingui tot el que necessita
per viure dignament.
                                                                                                                       Alba V

El meu desig del dia de la pau és que es valori a tota la gent per igual, no que unes es creguin superior a les altres.
                                                                                                                                  Alba P.

El meu desig de pau és que la gent més afortunada doni menjar, roba i aigua a la gent menys afortunada, i que aquests puguin tenir una vida com els altres.
                                                                                                                        Clàudia

El meu desig de pau es que no hi hagin diferències entre els homes per raons de raça.

                                                                                                                                  Judith

Jo desitjo que tothom sigui feliç i que no hi hagi gent que es cregui superiors als altres.


                                                                                                                             Marina
El meu desig de pau és que a l'escola tothom es respecti i s'ajudi.
                                                                                      Pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada